Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~onlyoffroad | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz adresJasienica zarejestrowany16.02.2009 @20:41:19 ostatnio na stronie22.10.2013 @22:27:44

Cenie Ludzi Którzy Oglądają cała GalerieChciałbym żeby aparat robił zdjęcia takie jak sobie wyobrażam ...

Myślę ze każdy zaczynał od słabszych zdjęć w miarę rozwoju fotografa ,zdjęcia zmieniają się wiem to po sobie patrząc na wcześniejsze zdjęcia.


Nie działam na zasadzie ty mnie ocenisz to i ja muszę ocenić ciebie!!!Przeglądam galerie oceniających mnie ale jeżeli ich prace są do dupy to nie będę oceniał i komentował czegoś co mi się nie podoba

Dziękuje za dedykacje zdjęcia :
http://www.digart.pl/praca/6768479/wiosennie.html



WSZYSTKIE ZDJĘCIA NA TEJ STRONIE
CHRONIONE SĄ PRAWAMI AUTORSKIMI
Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie zdjęć chronionych przez prawa autorskie,bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Takie działania moga podlegać karze
( zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami )

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty135 komentarze411 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony A230 + 18-55 + statyw +psp12

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Futrzaq    28.06.2009 @11:58:10
dzięki wielkie
_______
„Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę”


zapraszam.
~tadeo1    14.06.2009 @09:47:59
Moze "zimowy zmierzch" lub coś podobnego
~SocziX    11.06.2009 @10:34:19
Czytałem opis. W tym kadrze i oświetleniu stówa nie mówi o tym, że "świat kręci się wokół (tego) pieniądza".
~Fortitude    06.05.2009 @14:04:51
Irlandia, ale gdzie dokladniej to juz nie pamietam :P
~jacek314    06.05.2009 @12:13:38
Dzięki za komentarz
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~ratatujj    03.05.2009 @17:24:59
dziękuje
_______
1 marchew 1 marchew = 2 marchewy.
~czendo8    03.05.2009 @09:00:31
spokojnie,kolejne widoki będą niedługo
~FOT7976    02.05.2009 @08:59:57
dzia za opis
_______
serdecznie zapraszam do mnie
~lewak69    01.05.2009 @16:12:55
dzięki
_______
oceniłem oceń moje
~Kassiaa    01.05.2009 @10:12:49
dziekii
nic trudnego jakis staw, kamienie i taki efekt hehe )
~siela    01.05.2009 @09:11:56
dziękuje
_______
Tu nie chodzi o to żeby mieć jak najwyższy pasek satysfakcji.
~JolSti    01.05.2009 @09:08:58
dziękija to raczej jestem artysta-amator zdjęcia robię tak ok.roku i to tak sporadycznie..teraz trochę częściej coś focę cieszę się, że komuś się podobają
pozdr.serdecznie :syn:
~czendo8    01.05.2009 @09:01:58
no to ocenimy dalsze kawałki zamku niedługo
~kolorowelove    01.05.2009 @08:47:32
dziekuje bardzo)
_______
Nie dziękuj-oceń..
~shermanphoto    01.05.2009 @08:38:49
...ja rowniez nie jestem dobrym fotografem...siedzie w tym dopiero 2,5 miesiaca...
_______



Nie dziękuj tylko oceń
~shermanphoto    01.05.2009 @08:34:44
w tym co napisales jest sporo racji...dzieki.pozdrawiam i zapraszam ponownie
_______



Nie dziękuj tylko oceń
~Damian88    28.02.2009 @02:00:35
Kiedy będą jakieś nowe zdjęcia!!!!!!!!!pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt